That and this, these and those

Grymma ostädade värld.

Jag tränade (med) Filip idag. Han bänkande nästan (se: 5kg mindre) lika mycket som mig. Jag skäms lite, ty han har inte tränat på väldigt länge (läs: aldrig).

Varför skriver jag så många paranteser? Det är lite underligt. Kanske ska det bli en ny sorts skrivstil, att skriva paranteser överallt för att förmedla någon metatext. Eller så är det bara för att jag inte kan förmedla det som vanliga människor (jag avskyr den termen).

Tupac visa(de)r väger.
Supercharmig låt.

Var hos Lonnakko och tittade på Barca v. Milan. För att summera: Zlatan gjorde ingenting (dvs. en assist), Messi gjorde två straffmål och minst 50% av killarna hade Fauxhawk. Inte okej.



Bånge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0