Naeejjjshh

Får man säga sånt? Jag vet inte. Det borde vara emot någon lag. Vilken lag? Vilken fråga! I vilken verklighet vet jag svaret?

Va.

Att vara hipster är en konst. En konstig konst. Kan konst vara okonstig? Är det ens konst då? Ordet konst antyder ju på en viss nivå av konstighet. Runt 71% konstig enligt mina beräkningar, dock brukar de vara aningen missvisande (inverterade, uppblåsta eller helt enkelt fel).

Däremot borde det väll vara ganska kul att vara en hipster. Jag menar, man får automatiskt rätten att klanka ner på saker som andra gillar, och enda motiveringen till denna klankning i nedgående riktning är att mer än X antal personer också uppskattar det (variabeln X är en variabel endast i det att jag inte vet hur många som måste gilla en sak är för att den ska bli "inne").

Och så var det med den saken.



Att vara manlig: ett heltäcknings-jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0