Hej Lilla Annorlunda Uggleliknande Rektangulära Avgrund

Damn, that's cold.

Feminister får mitt blod att bölja. Inte på ett estetiskt sätt, såsom choklad ner för ett naket bröst. Inte ens på ett ganska alldagligt sätt, likt bäcken vid en stig, motsägande naturens annars alldeles stilla framfart. Utan bölja som en störtflod, en störtflod vars namn är dommedagen, kommen från underjorden mot all förmodan den 21 december 2012.

Jag skämtar.

Eller gör jag det?

Jo, det gör jag.

Eller gö... ja. Det gör jag.

Hon hostar lätt. Jag andas tugnt. Hon säger något jag inte hör. Hon hör något jag inte säger. Tystnaden fortskrider i all stillhet.

Jag måste vara klar nu.



Varrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0