Att komma tillbaka

Stod det ovan en reklam för en blogg. Av den oändligt inbjudande bilden att dömma så handlar bloggen mest om graviditet och dess följder.

Jag kommer spendera mycket tid där.

Hängde med Ludde idag. Han hade hår på huvudet, och jag nämner det bara för att jag är lite (se: mycket) avundsjuk. Däremot har han potta. Visserligen har han stylat pottan så att den ser bra ut, men att ha en frisyr med samma namn som en primitiv toalett är fel på ett antal nivåer. Första och andra, närmare bestämt. Så två. Två nivåer.

Sånt här gör jag på kvällarna.
Öppna länken på egen risk.



Två män, fullklädda i kostym, i 30 graders värme. Mina porer gråter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0