dagens

chacha bloggen
idag har jag varit på skolan...(?)
varför, undrar ni
jo, för att jag hade saker att göra, som jag inte orkade göra hemma, ensam
bourner och sofia var också där

OSSÅ VARE JU FISKPINNAR :D
jag älskar fiskpinnar

filip kom hem idag från rom
han har fortfarande ont i benet, han missade min fest och han är säkert jättecool nu
jävla filip, kommer tillbaka och är sådär jobbigt bra

dagens outfit känns en bit bort, men jag har på mig kläder iallafall

"Ifjol stod vi på ruinens kant, men iår har vi tagit ett stort steg frammåt."

Kommentarer
Postat av: Anonym

pluggis!! annars kan man strunta i skolan och i att plugga (som jag)

dagens outfit:O:O:O hur kom på den underbara idén!?!

2010-11-09 @ 19:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0