Seriös.

Idag försovde jag mig till 08:35, ett misstag jag helst inte gör om. Speciellt inte på dagar då vi har Nationellt Prov i svenska B. Så jag kom 25 minuter för sent, ingen big deal. Men sen vet jag inte vad jag ska skriva. Så jag skriver nån halv-dum historia som jag inte minns, där jag använder André Bourner som exempel, inser exakt hur idiotiskt det är under lunchen, och gör om, gör rätt.

Har läst i boken Catch-22 idag, den är helt otrolig. En garranterad prioritet när det kommer till böcker som bör läsas innan blindheten sätter in.

Jag taggar thaiboxning imorgon, ty jag har missat två gånger i rad nu pga sjukdom. Och så vidare.

Det är inte så "mjukt" att skriva med stor bokstav och punkt, jag ska sluta med det.

Kommentarer
Postat av: Amdy

jag har iallafall slutat med stor bokstav. det är en befrielse.

2010-11-18 @ 06:44:34
URL: http://amdy.blogg.se/
Postat av: soffan

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ

2010-11-18 @ 16:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0