tre axlar på min kropp

ändå ganska behaglig kväll
sov ett tag (dvs pluggade biologi)
pratade för mig själv ett slag (dvs skrev/framförde ett värdelöst tal)
tänkte tillbaka på sommaren en bit

hanna robertsson - toxics kompis kompis, nog viktig för att nämnas ;)
axel boström - helt nykter, arg och besviken över att inte vara 18
killen mellan axels ben - rolle of doom, taggad på station hoppas jag, för hans skull
toxic - fullast där, 5min efter att ha anlänt <3


varför la jag in den där bilden undrar ni (du, min enda läsare)
för att jag ville okej
det är inte alltid roligt att vara monoton och grå och allt sånt där

THAIBOXNING LÖRDAG, MATCH 40 KR, TAGGA FAN

Kommentarer
Postat av: Amdy

är jag din enda läsare?

2010-11-12 @ 07:02:32
URL: http://amdy.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja

2010-11-12 @ 16:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0