Solljuset gör illa mina ögon

Juicen är inte ens tom. Varför står den här. Jag borde ställa in den i kylen. Jag är en hemsk människa.

Har du någonsin tänkt på hur roligt det är att dansa? Jag lade märke till det för ett tag sen, men insåg först i helgen precis HUR roligt det är. En kväll kan gå från dålig/halv-dålig till alldeles, alldeles underbar (Cinderella motherfucker, do you speak it). Man behöver inte ens dricka nå mycket alkohol för att ha så kul! Fntasatsikt.

Jag ska simma. Nu. Om några minuter. Sen ska jag ta ett vaccin. En nål ska stickas in i axeln på mig. Vad gör man inte för AMANDA BOSTRÖM. Sen ska jag spela gitarr. På Torsdag drar jag till Bollnäs. Whatever, nbd, just gonna rock that shit out of the park, ursäkta min franska.

Blahaj blahaj.



Ja... precis... ett par år sen... och... på den tiden... trodde jag att det där var en fungerande look.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0