splurge betyder "att spendera vårdslöst"

då sitter man här, nycyklad och glad och alldeles alldeles... underbar
eller kanske överbar
beror på hur man ser det antar jag
fysikprov imorgon, kan väll inte påstå att tagget ligger på 100% hela tiden, trots att potentialvandringar och magnetfält är mina två ABSOLUTA favoritsaker någonsin.

alla som känner mig vet att det är sant

fan va mitt rum är stökigt, dagens i-lands problem känner jag. och varför har jag inte tagit bort det där glaset? nu är det ju alldeles äckligt och mjölkigt

att diska det kommer ju ta hela kvällen, brb

Kommentarer
Postat av: ------>Tåget<------ ;)

You took me home,

I drank too much... Shiit vad porringt det där kunde bli XD

Finblogg axel The Big B--->pil3one!<--

2010-10-13 @ 20:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0