station 8

tur att man är 18
NE JUSTE
SEX DAGAR KVAR
MMMMMM FFML

aja
de va då kul iallafall
slogs mot bourner sam o emil
snacka med en full gubbe som va bra på fåglar och motorcyklar, vilken superkombination säger jag

osså typ nåt
min monotona blogg saknar djup, det är jag medveten om
men tänk om jag saknar djup? att vara djuplös är inte lätt ska ni (du, min enda läsare) veta

ska då försöka lära mig I'm gonna find another you av John Mayer på elgura, hatar elgitarrer, så svåra att hantera


"Kille blir slagen i ansiktet för första gången på thaiboxningsträningen, slänger av sig handskarna och konstaterar utan att göra någon större grej av det att "nu ska du dö"." - Sam Rönnlund

mitt sinne för att måla upp scenarion i huvudet skrek och gormade åt det där, har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv

ursäkta


Kommentarer
Postat av: Werkmaäster

bbra:)

2010-10-30 @ 02:41:54
Postat av: Amdy

är jag din enda läsare?

2010-10-30 @ 10:25:46
URL: http://amdy.blogg.se/
Postat av: sam

jag har ju rätt

2010-10-30 @ 17:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0