en orakad lunchrast i balderland

Än en gång.
Ensam.
På lunchrasten.
I brist på annat att göra, trivslar jag mig själv med bloggandets flyktande skönheter.
Och så fabulerar jag ihop definitioner på ord.

Helgen - någorlunda händelserik, spenderades mestadels på mindervärdiga platser i vårt långa land (se: Burträsk, Bergsbyn) med diverse fasoner (se: fotboll, film, poker), och trots mitt orakade anlete trivdes jag ganska angenämt.

Dagen - Filosofi blev till lunch blev till lunchrast, mina försumbara förmågor att göra något överhuvudtaget lyser igenom, och så blev lunchrast till bloggande.

Kvällen -
1. Sälja kakor
2. Anmäla till Högskoleprovet
3. Äta middag
4. Träna
5. Något sorts plugg säkerligen

Livet - lol

Nu är sofia här.
Mitt liv är komplett igen.
Tack sofia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0