livet är fult du är fager, vaken om natten och drömmer om dagen

det finns saker som jag inte förstår
en av dem är varför jag inte skriver på min blogg, jag tyckte det var ganska trevligt att lasta av mig lite av verklighetens bördor på ett internet-fenomen (inte för att jag skriver något relevant, men ändå), så varför finner jag inte tid åt denna vackra skapelse som är Splurge.blogg.se

Vad har jag gjort sedan jag skrev sist?

Firat nyårs, börjat skolan, firat Emil (&co), lärt mig hur man gör korrekta marklyft (?!), skrivit en låt (?!?!), taggat sista station för min generation etc.

Ni vet, tjoller.

Kommentarer
Postat av: andré

skriv om bourners strul

2011-01-24 @ 11:33:11
URL: http://kyssmin***.blogg.se/
Postat av: Anonym ;)

GE EHJ! schluta jetas

2011-01-25 @ 14:28:15
Postat av: Anonym ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0