114

Sova en timme, vaken en timme.

Tydligen är edelgris fra Gilde kjempe godt. Who knew?

I nuläget verkar det som att Manpower har gått från definitionen av tillförlitlig till Fox News, och jag blir lite less. Nog för att jag är lite glad att jag inte behöver jobba, men det är ju för fan bara tre arbetsdagar kvar efter denna. Det är ungefär lika med 3000 SEK. Det är ganska mycket pengar som jag mer än gärna tar del av (den bästa delen, 100%).

Men men, vad ska man göra. Jag spelar dator istället, lyssnar på musik, spelar musik, lyssnar på datorns brummande, har en lätt huvudvärk, dricker vatten, undrar varför jag lyssnar på "Holiday" av Green Day (nog för att jag gillar lov, men Green Day skulle väll kanske inte ha en plats på den efterlängtade "Absolute Axel"-plattan).

Rasistisk minoritetsbeskrivning också.



En av mina favoritpersoner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0