A LEGION BARAKS HAS BEN TESTROJT

Igen och igen sitter jag här, i ett djupt samtal med Ludvig Werkmäster. Svordomarna flyger som projectiler i luften (vad finns i cyberrymden egentligen?). I love it.

Idag var jag förbi Toxic. Han såg trött ut, ty han skulle till arbetsförmedligen, och vi vet ju alla vilket oändligt givande tidsfördiv det är och har alltid varit. Sen funderade jag på att köpa en dator. Min brummar, oregelbundet, och det gör mig nervös. Ska den explodera, eller kommer den att nöja sig med att puttra ihop en vacker (ful? dåligt uttryck tycker jag, i och med bristen på direkt motsats) dag.

Som den store filosofen Milo (grekiska Μιλο) sa: A-yo. I'm tired of using technology.

Eller nåt.

Fan.


Frän. Som. Fan. (+ Axel, Sandy och någon främling i förgrunden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0