Bitches dont know about my vattenflaska

Vad gör jag uppe. Spelar gitarr. Det är vad jag gör. Att ingen har klagat än är bortom mig. Wonderwall spelar jag. Ganska skön, trots dess klichéstämpel. Men man måste ju ta sig i kragen och lära sig sån skit någon gång. Tänk om någon någonsin vill höra wonderwall? Vad säger jag då? "Jo, nej, men jag kan inte den. Du kan få höra Why did you mess with forever istället? Nehe, du gillar inte John Mayer... ja, men då är det kanske bäst att jag går då."

Standard konverstation, har jag hört.

Jag har mustasch. Jag tycker det ser bra ut. Är det narcissistiskt? Jag hoppas fan det. Något "ism"-ord vill jag ha på mitt CV.



Halv-bror, fader och halv-syster (inte nödvändigtvis i den ordningen).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0