bjuejeuler

Lattja runt en stilla stund, vetskapen utanför ringens rund.

Just det.
Jag vet inte ens om det där är grammatiskt korrekt. Jag kan bara hoppas (alternativt slå upp det på google, men vad vore ett blogginlägg utan fel).

Gick förbi Manpower idag, de sa att "Det är roligt akuratt nå" och ja ba "kjederligt". Det sög. Lite. Så jag sa hejdå till Geir och Jane, och sen gick jag hem igen för att spela lite dator. Underbara dator.

Jag har funderat lite på vad jag ska köpa när jag kommer hem. Såhär ser det ut nu (off the topp av mitt hufvud):

Mobil - mellan 2000 och 3000 kronor
Dator - mellan 6000 och 7000 kronor (en som Jonas har)
Kläder - 5000 kronor, jag behöver nya kläder alltså... detta börjar bli tragiskt.

Då borde jag ha ca 10000 kvar. Hoppas jag. För dem kan jag... leva ett tag och typ... inte dö i alla fall. Jag måste sluta skriva "...", de är inte nödvändiga för att förmedla sarkasm, i och med den underförstådda naturen av mitt skrivande.

Min fläktplatta har börjat burra. Det bådar illa.



Jag tror att jag aldrig har försökt såsom jag gjorde på den här bilden. Ett fotogeniskt vidunder, en monstruös kreation i en strålande tillkallelse kass.
Och så Sandy förstås.

Kommentarer
Postat av: S

Fuck vilka skönheter!!

2012-03-15 @ 13:56:32
URL: http://saandys.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0