Det gillar du va? VA?!

Jag ser, men inte långt.
Jag drömmer, men inte om mycket.
Jag färdas, men åt fel håll.
Tror jag.

Jag har sökt folkhögskola. Och GMU. Fuck you, jag får göra vad jag vill. Eller åtminstone borde jag få göra det. Jag har inte hört med pappa än (han betalar ju trots allt).

Sen har jag spelat musik en massa, och dator, och tränat. That's my week. Fuck. Sometimes you just have to switch to english for a little while. Otherwise you might tire of the language you were given. You really should get to choose where you are born. And who your parents are. I feel that would nullify the whole "I DIDN'T ASK TO BE BORN" argument. But I digress.

Tog en spruta för hepatit A och B i tisdags. Det kändes UNDERBART. Dock blev jag lite upprörd då kvinnan sa att "det är okej att träna, du kan få lite ont i armmuskeln dock." SEN STACK HON NÅLEN I AXELN MIN. Va.

Jag... jag vet inte ens.

Jag har inte ens mina bilder, så jag kan inte lägga in något nytt. Fan.



Är det ens jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0