du gelel???

Sitter här brevid Jonas the Snygg och spelade just tre matcher HoN. Fan vad bra jag är. Och Jonas är väll också okej. En kille på ettan sa just "kulturbögarna" (egentligen kulturhögarna, men jag hör ju uppenbarligen vad jag vill höra) och det tycker jag summera livet i Bodö ganska klart och tydligt.

När jag tänker tillbaka på framtiden, kan jag bara säga att livet rullar vidare, även om på ovala däck. Jag menar, trots att jag inte vet vad jag vill göra(förutom starcraftnationen nu i Maj), eller vad jag vill bli, känner jag ändå ett otillfredställade lugn. Jag vet inte om det är apati eller om det är något mer dramatiskt (se lugnet före stormen), men jag är inte alltför brydd om min framtid för tillfället.

Jag återkommer angående mina tankar runt detta senare.*

EH BILD



Den där känslan man får klockan 06.00 Måndag morgon.

Blä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0