"Du har ingen blogg"

Jag lever, du njure.

Klart som korvspad.

Sitter och spelar Heroes of Newerth med Sam och Valdemar. This is living (inte riktigt, men du vet). Vi vann kjempemye, kun för att eg var så jävla greit (Sam och Noobface var också helt okej måste jag säga).

Vi åt jättemycket mat idag. Vi hade innanlår som vi åt, och det vi åt räckte åt fyra vuxna (läs: "vuxna") karlar, men vi tryckte i oss det i alla fall, och vi har tänkt göra samma sak imorgon. Paltkoma är bara förnamnet.

Jonas vill tydligen inte gå in på min blogg. Inte för att han tycker att det är fjolligt att blogga, inte för att han är dum i huvudet, utan hellre för att han inte vill läsa vad som står på min skärm (20 centimeter ifrån hans egen) för att sedan skriva in de sju bokstäver som krävs utöver de obligatoriska och självklara ".blogg.com". Jag skäms. Jag våndas. Jag är förskräckt och orolig för mänsklighetens framtid. Hur ska det gå?

http://justfuckinggoogleit.com/



"Du ha int en bild på mig"
Tji fick du, din (fräna) jävel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0