En nolla före

Livet är en dans, men bara då musiken spelas.

Idag har vi varit ute på tur, och det var KJEMPEGREIT. Vi gick upp på ett närliggande berg och var lite gangsta (fuck the politi liksom). Nog för att det var kallt och jävligt, men ändå trevligt. Sen åt vi pizza. Och det var jätte-gott. Mhmm. Det var typ stekt innanlår på. Fy fan så bra.
ad
Hur som helst, jag är trött, gick upp alldeles för tidigt, något som jag alltid gör. Hittat några gamla bilder och blev lite nostalgisk (nyckelord: lite). Fan för att tiden ska gå så fort. Långsamt? Jag vet inte ens längre.



Filip är bra på den här bilden, men min saligt dragna/osäkra min är bättre. Jag tror det är ögonbrynen som förstör för mig, jag hade sådan potential.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0