I don't know what you heard about my vattenflaska

Lattjade runt idag. Lattjade också rakt, men inte så länge. Det blir så tröttsamt.

Killen kom ihåg mig. Det kändes bra. Jag fick en kram och en muffins. Vad mer kan man önska sig (världsfred kan ta sig i trasan).

Sen spelades det Trivial Pursuit (som jag inte kan stava, och jag VÄGRAR kolla upp det, fuck you). Jag förlorade, oundvikligt i och med att jag var på samma lag som Ludvig "Rosa" Werkmäster. Han presterade INTE. Det var absolut inte mitt fel. Jag lovar och svär på min heder som adelsman. OCH VART VAR DEN HEDERN NÄR JAG PLÅGADE BOURNER SÅ ATT HA INTE STOD UT LÄNGRE?

But I digress.

Har lyssnat mycket på Gammal™ musik, dvs sån musik jag fått av min far. Trots min totalt rättfärdigade image som "hip" och "radikal" (se engelskans "radical", ett positivt laddat adjektiv), måste jag påpeka att musiken inte helt saknar charm. Osv.

Den är bra.



Träffade Tobbe idag. Han var cool. Det var inte jag. Se bifogad bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0