I hate everyone on this cursed earth

Filip vasker disken.

Jag sitter och lyssnar på musik.

Världen är än en gång i ordning.

Han funderar på att åka hem imorgon bitti (Fredag) istället för på söndag (Söndag), så han städar toaletten (SCORE FLAWLESS VICTORY). Vi slipper den. Men han kanske inte ens åker hem imorgon, beroende på hur han känner, ifall han får något gigg till imorgon osv.

Själv har man suttit hemma i veckan. Det känns nästan som Skellefteå detta. Minus ett gym, åh vad jag har saknat att gymma. Det är det första jag ska göra när jag kommer hem, skaffa gymkort på Soo Shim. Efter det ska jag snagga håret så att det blir kjempekort, bara för att jag vill. Någon gång måste man ju göra det liksom.



Ja, jag har moped musche. Ja, bourner är otroligt vacker. Ja, jag blödde näsblod utan anledning, och ja, kanske det värsta av allt, jag var i Burträsk.

"tvi"

Kommentarer
Postat av: Hemlig

Om du klipper ditt hår kan du lika gärna stanna i Norge...

2012-03-08 @ 21:23:26
Postat av: VARFÖR SER JAG UT SOM ANOREXIAN SJÄLV?!

VARFÖR SER JAG UT SOM ANOREXIAN SJÄLV?!

2012-03-22 @ 21:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0