Less happy about this bonus

Att skåda framtid genom ögon blå
Att blicka ut, förundras och stilla stå
I motljus, bländad, men ser ändå
Det jag ännu ej kan låta gå

Osv.

Umgicks med Ludvig idag. Han är lite out of my league, annars hade jag solklart redan lagt in stöten. Han lär mig allt han kan, och jävlar i mig om det inte är en 100p kurs. Tentor flyger som om det vore Amerika pre-9/11, men vad gör man inte för kunskap.

Jag funderade på att gå GMU (likt Ludvig), men sen insåg jag en sak: Jag vet inte vad jag vill göra med mitt liv, men jag vill fan i mig inte göra det(punkt)

Så det så.



Classic Axel.



Ja.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Søøt :D



En hilsen i fra Norge! :D

2012-03-29 @ 22:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0