Modo kan ju sticka

Hur länge har vi varit lediga?
Har vi bara chillat i norge ett tag?
Jag har det. Filip har det. Jonas kan dra åt helvete. Ja e int bitter.

Sitter utan tröja framför min webcam, i ett samtal med Hase of base (hassebasse (Hansson (Alexander (Gud)))). Kärt barn har many names. Han håller i rätten, vad nu det betyder. Alltså ibland förstår jag mig inte på mina vänner, majoriteten av de ord som deras grammatiskt inkorrekta framfart utgörs av är så utstuderat fel att jag bara... bara... ÅH. Men å andra sidan är jag precis likadan. Det kanske är ett generationsproblem.

Idag ska vi städa. Jag återkommer med hur det går/gick/kommer att gå/vill ha varit gången. Efter det ska vi vaka hela natten (dvs somna i soffan) och spela dator/se HIMYM, för att sedan sova på bussen.



Jag ba... okej. Någon gång för länge sen tyckte jag att det där var en bra look. Jag var vis förr.

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra bild ixil!

2012-03-13 @ 22:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0