Nytt inlägg

Kvalité före kvantitet.

Så sa alltid min pappa.

Han gjorde inte det, men det behöver man ju inte säga.

Så, kvällen spenderades framför Chatroulette (varför inte liksom) och därefter Kafé Kafka, ett trevligt ställe som vid 23.30 höjde volymen på musiken som tidigare varit lågmält ödmjuk. Denna bar/pub/kafé hade, som vi förstått det, fått sitt alkoholtillstånd indraget. Detta stoppade dock inte ungdommar från att helt nonchalant spatsera in och beställa en bärs (som är det norska ordet för "bajs", löjligt). Vi spelade kort och tjafsade om något irrelevant i ca 2 timmar, och nu sitter vi här och lyssnar på JÄVLIGT bra musik (se Mumford & Sons), medans Fillepilledillenille kirrar (ordnar) blåbärssoppa. INTE ÅT ALLA DOCK, den jäveln.

Fet kväll, och fetare skall den bli. (BRÖSKIV MOTHERFUCKER)


En av de manligaste bilder jag någonsin tagit, på en av de manligaste män jag tagit. (Jag skämtar förstås, han är inte manlig alls)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0