ORAJN JUUS

Så att säga. Mätt och belåten sitter jag här, utan möda, utan besvär.

Snyggt Axel, fint jobbat.

Jag var och åkte pulka ned för Erikslidbacken. Det var på dödligt allvar, bloded flödade ner för den isbeklädda sluttningen, och när jag till slut ställde mig upp vid foten av berget, med Jonas knäckta skalle i ena handen och min pulka, utrustad med knivar och plogar i andra, tog jag på min solglasögonen, stirrade ut i skuggorna med en blick som skulle frysa helvetet och sa: "Se upp i backen (en konstpaus tog tillflykt här, i avsikten att låta mig ta av mig solglasögonen) annars får ni tusen hål i nacken."

På vägen hem lyssnade jag på Won't get fooled again av The Who.

Det var en bra dag.

Imorgon ska jag vakna. Helst. Det vore jobbigt annars. Sen hade jag tänkt äta också. Fast det beror på om prio ett utförs. Jag skulle kunna be mammamin mata mig i sömnen, men jag har en tendens att prata i sömnen, och tänk om jag säger något hon inte uppskattar. Svårt.

Anyway.


Åker till henne Maj. I aint even taggad.

Kommentarer
Postat av: Amanda

NAAAAAAAWWWW

2012-03-15 @ 06:58:06
URL: http://amdy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0